Zadanie - Morderstwo (od 50 lvl) P.S. Czas 10 min to minimum. Znalezienie wszystkich przedmiotów może trwać 10 min albo kilka godzin - zależy od szczęścia
1. Karczowanie lasu Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Zakrwawiony kawałek materiały (cyt."Pracując w lesie, znajdujesz zakrwawiony kawałek materiału. Wygląda on na ślad po przestępstwie")
2. Morderstwo (To morderstwo) Szeryf John Fitzburn: Potrzeba: - Nagroda: + Zastępca Szeryfa Zdobyto medal: Zastępca Szeryfa
3. Morderstwo (Posesja) Idziemy do Dużej posiadłości (Posesji). (2 kwadrat od góry, 6 od lewej obok lasu Diksona) Potrzeba: - Nagroda: Stara fotografia
W pobliżu nieruchomości znajduje się 5 podejrzanych, których trzeba przesłuchać w ramach prowadzonego śledztwa. Odwiedź ich wszystkich w dowolnej kolejności. UWAGA! Do ekwipunku należy wrzucić stara fotografię.
4. Morderstwo (Samotny jeździec) Rewolwerowiec Potrzeba: - Nagroda: + 20 punktów doświadczenia 5. Morderstwo (Meksykanin w cieniu) Meksykanin Potrzeba: - Nagroda: + 20 punktów doświadczenia 6. Morderstwo (Osuszone łzy) Tancerka Potrzeba: - Nagroda: + 20 punktów doświadczenia Dodatkowo możesz wybrać jedno z tych wynagrodzeń: * nr 1. Z lewej: parasolka Kundramy (nowa część zestawu tancerki)
* nr 2. Z prawej: laska dżentelmena
7. Morderstwo (Chów) Hodowca koni Potrzeba: - Nagroda: + 20 punktów doświadczenia 8. Morderstwo (Rozpacz) Pokojówka Potrzeba: - Nagroda: + 20 punktów doświadczenia 9. Morderstwo (Podejrzani) Szeryf John Fitzburn Potrzeba: - Nagroda: + 200 punktów doświadczenia
Teraz trzeba wykonać sześć prac w których należy znaleźć określone przedmioty będące dowodami w śledztwie. Prace rozmieszczone są wokół posiadłości. Kolejność ich wykonania jest dowolna. Zdjecie ciagle musi byc zalozone!
10. Zrywanie liści tytoniu Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Testament (Niedawno zmieniony testament pana Charltona, w którym wyznacza swojego syna na wyłącznego spadkobiercę)
11. Zbieranie agawy Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Pierścionek zaręczynowy (pierścionek z wygrawerowanymi inicjałami R+I)
12. Tartak Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Pogięty stempel do znakowania (Stempel wygięty przez silne uderzenie. Niestety, znak właściciela odpadł)
13. Ujeżdżanie koni Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Niecne plany (plany przestępstwa podpisane C i C)
14. Transportowanie amunicji Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Świadectwo urodzenia (Świadectwo urodzenia niejakiego Daniela Charltona, syna Roberta i Kathrin)
15. Pracuj jako konował Potrzeba: minimum 10 minut Nagroda: Sprawozdanie lekarza (karteczka: cyt. "wynika z niej że Pani K.C. została otruta za pomocą rzadkiej substancji, która podaje się koniom" )
16. Morderstwo (Dowody) Po zebraniu wszystkich dowodów możesz udać się do Szeryfa Johna Fitzburna. Szeryf John Fitzburn Potrzeba: - Nagroda: + 500 punktów doświadczenia
Na koniec musimy wybrać podejrzanego (Pan Cartwright) i pokonać go w pojedynku.. Nagroda: 1000 EXP, Zardzewiały Colt Buntline
Tagi: Jak wykonac zadanie morderstwo, morderstwo (to morderstwo)
|